Експерти назвали вісім найефективніших способів продажів через електронну пошту

Хоча все більшу перевагу серед маркетингових інструментів підприємці та їх клієнти віддають соцмережам та месенджерам, email-маркетинг також не втрачає попиту. Щобільше, з року в рік кількість підписок саме на поштові розсилки стабільно збільшується. Тому й у 2023 році підприємцям варто приділити увагу email-маркетингу та його ключовим трендам.

Популярні способи продажу через електронну пошту

У 2023 році найефективнішими інструментами email-маркетингу будуть:

  1. Керування користувацькими даними. Інформацію про потенційного клієнта, отриману в процесі підписки на поштову розсилку, варто активніше застосовувати в онлайн-продажах. Зокрема, персоналізувати розсилку, звертатись до конкретної особи, розробляти різні листи або промокоди для різних категорій потенційних покупців. Також компаніям варто більше уваги приділяти захисту персональних даних клієнтів.

  2. Гіперперсоналізовані email. По-перше, персоналізовані розсилки не зможуть відтворити конкуренти. По-друге, такий підхід підвищує лояльність до бренду. Інструмент підійде представникам сфери ecommerce, навчальним платформам, сервісам.

  3. Гіперлокальний маркетинг або маркетинг локацій. Інформацію про місце перебування потенційного клієнта варто використовувати при створенні контенту служб доставки, продажу квитків, АЗС, логістичних компаній, ритейлу, закладів харчування тощо.

  4. Впровадження технології штучного інтелекту. АІ варто використовувати в якості помічника маркетолога Серед його основних функцій може бути автоматизація процесу відправлення листів, А/В-тестування створеного контенту, ретаргетинг, персоналізація пропозиції.

  5. Гейміфікація. Потенційним покупцям цікавий не тільки контент про асортимент, акції та промокоди на знижку, а й повідомлення емоційного та розважального характеру. У 2023 році бізнесу однозначно варто спробувати додати гейміфікацію у свою email-стратегію. Це можуть бути різноманітні квести з призами, колесо фортуни, скретч-картки, головоломки.

  6. Технологія АМР або інтерактивність. Мова про можливість безпосередньо з листа переглянути каталог, зробити замовлення. Залучення покупців через візуально цікавіші та інформативніші листи може сягати 225%.

  7. Врахування індивідуальних потреб підписників. Створюючи розсилку, потрібно попіклуватись про адаптивний дизайн для мобільного, доступність листів для людей люди з порушенням зору, опорно-рухового апарату, когнітивними чи нервовими розладами.

  8. Омніканальність. Для підвищення ефективності потрібно поєднувати різні канали зв’язку з потенційними покупцями. 

E-mail маркетинг залишається одним з найпростіших та найдоступніших способів донести певну інформацію до цільової аудиторії. І якщо застосовувати вище перераховані тренди, то він здатен стати ще й найефективнішим інструментом для збільшення продаж. 

Новини партнерів

Останні новини

Оголошення